سلام خانما انبه تو هفته من میشه بخورم یکم ؟؟؟

۷ پاسخ

گرمیه زیاد نخور

انبه هم گرمه هم ویتامین آ زیادی داره. کم بخور یا نخور

چون گرمه زیاد نخور

سلام میگن گرمه نباید بخوری در حد رفع هوست بخور

انبه که خیلی خوبه چرا نخوری ؟!

اره میتونی

من چندبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
زیبا زیبا قصد بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی