۶ پاسخ

منم اون اولا دوقاشق خوردم

اره من چندباردرحد یه پیاله خوردم حتی بستنی زعفرانی هم یه پیاله میخورم

خیلی کم بخور گلم

کمش ایراد نداره شما هم دیگه سه ماه اول رو رد کردی

در حد ی پیاله کوچیک ایراد نداره

بله میشه من خوردم در حد یکی دو تا قاشق

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری