خانما انبه میشه بخورم؟

۷ پاسخ

من نصف دونه میخورم هر سه چهار روز یکبار

بخور عزیزم ولی زیاده روی نکن مخصوصا اگر قندت بالا باشه

اره کم به اندازه دیشب خوردم

من زیاد خوردم هر روز ولی دکترم گفت کم بخور

طبعش گرمه کم بخور

اره عزیزم خیلیم خوبه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

زیبا زیبا قصد بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری