خانوما میشه یه مقداری انبه بخورم؟

۶ پاسخ

خوردن انبه تو بارداری مشکلی داره ؟؟

من خوردم یدونه عزیزم خدارشکر مشکلی پیش نیامد اگه دلتون میخواد بخورین

بخور به اندازه
هر چیزی به اندازه خورده بشه موردی نداره

ن نمیشه چون منم دلم میخادااا😂😩

بخور نوش جانت فقط اگر دیابت داری زیاد نخور چون قندش بالاس

اره نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
زیبا زیبا قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد