بچه ها من میتونم انبه بخورم؟

۶ پاسخ

من خود انبه رو از وقتی باردار شدم دوست ندارم.ولی بجاش عاشق شیر انبه ام 🥲 میخورم

من اوایل زیاد خوردم الا بخاطر قند نمیخورم

خوبه فقط گرمه زیاده روی نکن

دکتر به من گفت اگه قندت بالاس نخور... ببین اگه قند نداری نخور

من ک عاشقشم روزی یکی میخورم

بخور نوش جونت🙃

سوال های مرتبط

زیبا زیبا قصد بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی