بچه ها کالباس میتونم بخورم؟

۱۰ پاسخ

اره عزیزم همه چی اما به اندازه

نوش جونت من۲بارخوردم

دکتر من گف نخور

اره بخور جز خیار

منم چنبار خوردم🥺🤌🏻

اره منم میخورم🥲ولی به اندازه

به نظر خودت کلا جدای از بارداری خوردن کالباس خوبه؟!مگر اینکه کالباس یکی خودش درست کنه

من تا الان دوبار یکم خوردم بنظرم کم مشکلی نداره

من همه چی ب مقدار رفع هوس میخورم همه چی.البته اشتها ندارم

آره بخور من دارم‌میخورم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد