دلم کالباس میخواد میشه یبار بخورم؟

۱۱ پاسخ

بابا بخور در حد اعتدال
من همه چی میخورم
تازه دختر عموم همههههه چی میخورد همه کارم میکرد
منم دیروز عروسی بودم کلییییی رقصیدم و شیرینی خوردم شامم بیرون فست فود خوردیم جات خالی

من کلی خوردم

خیلی دلم میخواد ولی میترسم

من الا چهار ماه هستم میتونم بخورم پیتزا یا ساندویچ

من کلی خوردم

مامان من شر ابجی کوچیکم خیلی پیتزا خورد اونم سوسیس داشتش آبجیم که باردار شد خیلی بندری می‌خورد کالباس خیلی میخوری ولی دروغ چرا من اصلا دلم نمیخواد بخورم آدم باید احتیاط کرد ولی بخوری هم چیزی نمیشه

بخور یکبار چیزی نمیشه واقعاً

بخور عب نداره

بخور عزیزم نوش جونت

مگه نباید. خورد 😁

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان ایمان مامان ایمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی