اره بخور هرچیزی به اندازش خوبه منم چندبارخوزدم
من هرروز یه فنجون میخورم مجازه ..زیاد از حد نباید بشه
اره اینجوری ایرادی نداره.
زیاد نباید بخوری
اره گلم
بخور نوش جونت 😍🤗
بخور عزیز یه بار که چیزی نمیشه
آره عزیزم بخور
من تا ی هفته پیش هر روز میخوردم الان ترک کردم به جاش چایی میخورم ، ی بار که چیزی نیست به خودت سخت نگیر
من از اون گود دی ها با شیر قاطی میکنم میخورم
من ازاولش نخوردم 🥺
اره روزی یه فنجون مجازه
فکر نکنم مشکلی باشه من خودم هفته ای یکی دوبار میخورم
نگو ک اونم ضرر داره😫😂
من میخورم هرروز یکم چون واقعا بم انرژی میده
منم خیلیییی دلم میخواست
من یبار خوردم چیزیم نشد 😂
آره گلم من خودم هفته یخ بار میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.