خانما میشه کاپوچینو بخورم ؟

۵ پاسخ

میگن اگر کم بخوری مشکلی ایجاد نمیکنه ولی من یک بار خوردم خیلی تپش قلب گرفتم دیگه نخوردم

ماهی یدونه اکیه سعی کن کم بخوری

نه مشتقات قهوه نباید خورد

من بعد از ۶ ماه امروز یه فنجان کوچیک خوردم جات خالی 😂

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان Arsa.m🥲❤️ مامان Arsa.m🥲❤️ ۵ ماهگی