کاپوچینو ضرر داره بخورم

۴ پاسخ

نه بابا بخور با یه بار چیزی نمیشه انرژی بد نده

مضر هستش ، کلا قهوه و مشتقاتش به علت کافئین بالایی که داره اصلا برای خانم باردار خوب نیست ، ولی اگر نمیتونی خودت رو کنترل کنی و خیلی دوست داری یکم بخور

بله صددرصد،چای،قهوه ومشتقاتش کافئین دارن

یه بار نه ولی دیر به دیر بخور

سوال های مرتبط

مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۵ ماهگی
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Arsa.m🥲❤️ مامان Arsa.m🥲❤️ ۵ ماهگی