به خاطر کافئینش میگن زیاد نباید بخوری برای یه بار در حد رفع هوس چیزی نمیشه اما اون روزی که کاپوچینو خوردی دیگه چای نخور یا کاکائو و نوشابه نخور که اونا هم کافئین دارن بیشترش ضرر داره نمیزاره جنین خوب رشد کنه
دکترم به من گفته تا۱۴هفته اصلا استفاده نکن
من که بعضی وقتا هوس میکنم میخورم
اگر هوس كردي يه استكان👼🏻☕️
دکتر من گفت روزی ۱ استکان اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.