خانوما کاپوچینو ضرر داره ؟

۷ پاسخ

بعله سواا بعد

دکتر میگه قهوه هم روزی یا فنجون میشه مصرف کرد
اما خب کاپوچینو علاوه بر کافئین قند هم داره
به نظر که خوردنش ایراد نداره ولی از دکترت سوال کن

بخور ولی خیلی کم

حتی قهوه هم میگن هر یک هفته یا دوهفته ای یک بار یک بلاگر حامله ۴ ماه شد دیگ بعد کاپوچینو میخوره چون به شدت دوس داره هیچی نشد دکتر هم بهش اجازه داده

منم خیلی دلم میخواد نسکافه بخورم🥲
نمیدونم ضرر داره یا ن

هر دوهفته ای یک‌بار بخوری ضرر نداره

کافئین داره ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان شکوفه مامان شکوفه هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری