خانوما کاپوچینو میخام بخورم ضرر نداره

۷ پاسخ

نه چه ضرری یبار بخوری چیزی نمیشه

کسی که قبل بارداری به قهوه خودن عادت داشته و هر روز می‌خورده بعد بارداری هم میتونه بخوره البته نه اینکه زیاده روی کنه

چرا میگید نخور نمیفهمم!!! حتی قهوه هم برای کسی ک از قبل میخورده تا دوتا مجازه تو بارداری ، ی بار میخواد کاپوچینو بخوره هی نخور نخور . بخور عزیزم

سعی کن نخوری ولی اگ هوس کردی درست کن برا همسرت در حد ی قلوپ دو قلوپ بخور

من هفته ای ی بار نسکافه یا کاپوچینو میخورم

نخور کافیین داره

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری