منکه این هفته هرچیزی که برام بد بود خوردم سوسیس وکالباس و نوشابه پیتزا اصلا نمیتوانستم جلوخودمو بگیرم دیگه،خوردم بعد عذاب وجدان گرفتم
بخور نوش جونت
هیچ ضرری نداره فقط میگن بچه پیش فعال میشه که اونم بعضیا دوس دارن
گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟
سعی کن سه ماهه اول مواد غذایی ک برای جنین ضررداره نخوری چون سلول های عصبی جنین داره شکل میگیره..بعد سه ماه بخور ک هوست بره
قیمت تموم به عمده هست کیفیت کارها محکم و بادوام😍🤌🏽💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
عزیزم بهتره نخوری
منم دیروز دلم خواست ولی میگن کافئین برا جنین ضرر داره
بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.