دلم کاپوچینو میخواد
ی بار بخورم ک اشکال نداره هوم؟

۸ پاسخ

من‌که این هفته هرچیزی که برام بد بود خوردم سوسیس و‌کالباس و نوشابه پیتزا اصلا نمیتوانستم جلو‌خودمو بگیرم دیگه،خوردم بعد عذاب وجدان گرفتم

بخور نوش جونت

هیچ ضرری نداره فقط میگن بچه پیش فعال میشه که اونم بعضیا دوس دارن

گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

سعی کن سه ماهه اول مواد غذایی ک برای جنین ضررداره نخوری چون سلول های عصبی جنین داره شکل میگیره‌..بعد سه ماه بخور ک هوست بره

قیمت تموم به عمده هست کیفیت کارها محکم و بادوام😍🤌🏽💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

عزیزم بهتره نخوری
منم دیروز دلم خواست ولی میگن کافئین برا جنین ضرر داره

بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم  و تو دلی مامان پسرم و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان هفته بیست‌وهفتم بارداری