خانوما آش رشته ضرر نداره بخورم

۱۵ پاسخ

چی رابط دارع همه مخوردن 😒

اش بخاطر حبوباتش برای جنینت عالیه

نوش جونت
بتونیم چیزی بخوریم آش رشته ام اشکال نداره😉😊

نه بابا بخور نوش جون

من سه ماه اولو با اش رشته گذروندم بخور نوش جونت

نه خیلی هم خاصیت داره من که میخورم زیاده روی نکن

وااااا بارداری پرخطر دارین ؟
چرا نباید بخوری

اتفاقا اگه نفخ حبوبات بگیری و با سبزی کم درست کنی بهترین غذاست چون بیشتر چیزهای مورد نیاز بدن توش هست

نه اصلا من می خورم

نه ضرر نداره عزیزم بخور نوش جونت

نه اشکال نداره سبزیجات

نه عزیزم بخور نوش جونت

نه نوش جونت گلم

ن بخور ی کاسه زیادع روی نکن

من ک میخورم اش قورمه اش رشته ☹️☹️مگه ضرر داره؟

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی