سلام عزیزان اش رشته ضرر نداره تو بارداری؟

۱۳ پاسخ

فکر نکنم چون که منم تا سه ماه اش خوردم فقط

نعناشو اصلا نخور

مرسی خانومای گل پایدار باشین❤❤

فقط با کشک پاستوریزه بخور حتما
کشک باز ممنوعه تو بارداری

بابا بخدا هیچی تو بارداری ضرر نداره انصد حساس نباشین من الان تو همه غذا هام زعفرون میریزم هرچیزی به اندازش خوبه زیاده روی بنکن فقط

ضرر ن فقط نفخش وحشتناکه
مخصوصا شب اصلا نخور یا کم بخور

نه اصلا..فقط زیاده روی نکنه..فقط یه کوچولو شاید نفخ بگیری

حبوبات خیس کن و خوب پخته ن چ ضرری

عریزم تو بارداری هیچی ضرر نداره ولی باید زیاد روی نکنی هر چیزیو به اندازه بخور

وای من تو هفته های اول تنها چیزی که میخوردم اش رشته بود

نه😂😂

نه ضرر نداره بخور فقط شاید یکم نفخ کنی

نه فکر نمیگنم ضرر داشته باشه مخلفاتش همه مفیده

سوال های مرتبط

مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد