فکر نکنم چون که منم تا سه ماه اش خوردم فقط
نعناشو اصلا نخور
مرسی خانومای گل پایدار باشین❤❤
فقط با کشک پاستوریزه بخور حتما
کشک باز ممنوعه تو بارداری
بابا بخدا هیچی تو بارداری ضرر نداره انصد حساس نباشین من الان تو همه غذا هام زعفرون میریزم هرچیزی به اندازش خوبه زیاده روی بنکن فقط
ضرر ن فقط نفخش وحشتناکه
مخصوصا شب اصلا نخور یا کم بخور
نه اصلا..فقط زیاده روی نکنه..فقط یه کوچولو شاید نفخ بگیری
حبوبات خیس کن و خوب پخته ن چ ضرری
عریزم تو بارداری هیچی ضرر نداره ولی باید زیاد روی نکنی هر چیزیو به اندازه بخور
وای من تو هفته های اول تنها چیزی که میخوردم اش رشته بود
نه😂😂
نه ضرر نداره بخور فقط شاید یکم نفخ کنی
نه فکر نمیگنم ضرر داشته باشه مخلفاتش همه مفیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.