اش رشته برای با
بارداری ضرر نداره؟😀

۷ پاسخ

نهههههه فقط یکم نفاخه وگرنه چه ضرری

فکر نمیکنم ضرر داشته باشه ولی بخاطر حبوباتش من خوردم انقدر اذیت شدم که دیگه نمیخورم.

والا تا بوده و بوده زنا حامله ویار اش رشته و دوغ میکردن هیچ مشکلی نیست بخور

دکتر من گفت سعی کن حبوبات رو‌ تا دوماهکی کم مصرف کنی ،لوبیا قرمز هم ممنوع کرد

میگن تو بارداری آش یا قورمه سبزی نخورین فک کنم بخاطر سبزیش هست میگن یکی دو تا از سبزی ها خوب نیست برا بارداری

نه عزیزم من تو بارداری قبلیم کلن غذام اش و سوپ بود

من الان سه تا بشقاب خوردم جات خالی 😂😂

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری