ن بخور نوش جونت بی ضرره
اما بیشتر اونایی که هوس آش دارن نی نی شون دختره
ن اتفاقا خوبه حبوبات فقط نفخشو بگیر قبلش😂😜
با کشک پاستوریزه بخور حتما
کم بخور بخاطر حبوباتش
من سرشبی یه عالمه خوردم به غلط کردن افتادم معدم یه سروصدایی میکنه سنگین شده خیلی اذیتم.ولی خب نمیشد نخورم 😂
نه عزیزم چرا ضرر داشته باشه
وای من ی عالمه خوردم امشب😂
ضرر نداره ولی بادسازه دیگه
نه بابا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.