من کل ماه رمضونو با اش رشته گذروندم فقط یکم نفخش اذیت میکنتت بخور نوش جونت
والا من هیچی نمیتونم بخورم بجز آش رشته
نه .
فیبر و اینا هم داره مفید هم هست
دستورشو بهم بگو منم درست کنم خیلی
دلم هوس کرده
وای من از اول بارداریم هوس کردم هنوز درست نکردم 🤦آش رشته های بقیه هم دوس ندارم
آش رشته های خودمو میخام
ن گلم چرا ضرر داشته باشه چون نفخ میاره حبوبات داخلش میگن باید کم بخوری وگرنه هیچ ضرری نداره بخور نوش جونت 💋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.