خیلی هووس اش رشته میکنم ضرر ک نداره بخورم ؟؟؟؟

۶ پاسخ

من کل ماه رمضونو با اش رشته گذروندم فقط یکم نفخش اذیت میکنتت بخور نوش جونت

والا من هیچی نمیتونم بخورم بجز آش رشته

نه .
فیبر و اینا هم داره مفید هم هست

دستورشو بهم بگو منم درست کنم خیلی
دلم هوس کرده

وای من از اول بارداریم هوس کردم هنوز درست نکردم 🤦آش رشته های بقیه هم دوس ندارم
آش رشته های خودمو میخام

ن گلم چرا ضرر داشته باشه چون نفخ میاره حبوبات داخلش میگن باید کم بخوری وگرنه هیچ ضرری نداره بخور نوش جونت 💋

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری