خانوما آش رشته بخورم مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

بخورفثط اینقدرنیابگووووخون به دلمون کن 😭😭😭😭😭

بخور نووش جونت فقط اگه خودتون میخواهین درست کنین حتما نفخ حبوبات گرفته باشین که دل درد نشین

نه نوش

ن ویارشو داری؟ هرکیو ک دیدم ویار اش رشته داشته نینیش پسر بوده

ن بخور

نه عزیزم نوش جونت

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته نهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری