میگم خانما میش آش رشته یکم بخورم

۱۰ پاسخ

قیافه منی ک ۴ ماهه خودمو با اش رشته خفه کردم
مگ قراره ضرر داشته باشه؟؟🙄🙄🙄
ببین من خودمو هر سری خفه میکردم جوری میخورم ک دیگ تا ۱۲ ساعت جا هیچی نداشتم
😃

آرهههه

اگر رفلاکس واسید داری نخور من حسابی هوس کردم خوردم از جونم درومد

من ک هوسم همش اش رشته س.ی بار صبح زود دنیارو زیرورو کردیم تا پیدا شد چون فقط عصرا میپزن😁 ولی کم بخور نمکش کم باشه

میگم خانما ۹ هفته ها شکم دارین من یکم دارم دیگه نمیدونم نخفه یا بچه

وا چه مشکلی داره مگه اش رشته؟
بخور نوش جونت. فقط جیگر اب هویج زعفران ب شکل دمنوش و چایی و غذاهای فست فودی سعی کن نخوری

اره عزیزم

بخور نوش جونت فقط چون نفخ داره زیاد نخور

اره گلم بخور فقط زیاده روی نکن

آره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته نهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری