سلام من میتونم آش رشته بخورم

۹ پاسخ

چ سوالایی😐

اره عزیزم بخور نوش جونت منم چندباری خوردم

اوهوم هیچ ضرری نداره فقط نعنا داغ نریز

چرا که نه عزیزم‌خیلی هم عالیه

چرا نتونی عزیزم ، بخور کیفشو ببر

حبوباتشو قشنگ نفخ گیری کن دردسر نشه برات😅😚

وای من ک اوایل فقط رشته خونه مامانمم بودم خیلی هوس میکردم میزاشت برام مشکلی نداره ک بخور نوش جونت

اره چرا نتونی

بلههههه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری