مامانا کاپوچینو یا نسکافه بخورم ضرر داره؟

۶ پاسخ

دکتر بهم گفت روزی یکی مشکلی نداره اما بیشتر نخور

من هفته ای یه دونه نسکافه میخورم

دکترم گفت روزی یکی مشکلی نداره

من میخوردم تا قبل 11 آذر از 11اذر هرروز بالا میارم دیگه نمیتونم بخورم غذام شذه فقط تخم مرغ با خیارشور

تا سه ماه خیلی خیلی مراعات کن
حتی یک درصو فکر می‌کنی مضره نخور

آره نخور کلا کافئین

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد🐣🩵 مامان محمد🐣🩵 ۴ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی