خانم های گل ضرر. داره نسکافه بخورم🙃🤗

۷ پاسخ

عزیزی

نخور ظرر داره 😳😢

وای یه لحظه فک کردم میگی گُل ضرر داره 🤣🙈

من در مورد قهوه از دکترم پرسیدم گفت روزی یه شات مشکلی نداره ولی خب هنوز نخوردم،گفتم ۳ماه اول تمام بشه بعد.
ولی نسکافه رو نمیدونم

کافئینش بالاس خوب نیس

من شنیدم خوب نیست و حداقل تا سه ماه اول نباید خورد اینجا توگهواره دانستنی های غذایی داره میتونی بخونی راجب همچیز

خوب نیست چون کافئین داره ولی اگه خیلی هوس کردی یدفه بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا🫶🏻 مامان جانا🫶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ویکم بارداری