خانما نسکافه ضرر داره برام ؟؟

۷ پاسخ

بخور کم بخور

من خیلی دیر ب دیر سعی میکنم بخورم در حد فقط یه شات ک هوسم رفع شه

منم چقد هوس میکنم ولی اونو از یاد خودم میبرم بیرون فکرمو با چیزای دیگه مشغول میکنم میگن ضرر داره ولی من اون وقت ک حامله بودم و هنوز نفهمیده بودم زیاد میخوردم ها چرا اون موقع خراب نبود؟ 🙄😕

اره نخور

میتونی بخوری عزیزم

نه عزیزم ضرر نداره من خیلی هوس کرده بودم از دکترم پرسیدم گفت روزی ی فنجون قهوه آزادم
زیاد نخور ولی واسه رفع هوس میتونی نصف لیوان بخوری

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانا🫶🏻 مامان جانا🫶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد🐣🩵 مامان محمد🐣🩵 ۴ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری