سلام دوستان
نسکافه تو بارداری ضرر داره؟

۸ پاسخ

یه جا خوندم
بدن جنین آنزیم لازم برای هضم کافئین نداره
برای همین بهتره خورده نشه
چای کمرنگ و به تعداد کم باشه
قهوه هم برای یکی دیگه درست کن از روش یک قاشق کوچیک بردار بزار دهنت اونم به خاطر ویارت

من وقتی برای پسرم نسکافه درست میکنم همین کار انجام میدم

کافئین برای جنین فایده‌ای نداره و زیادش هم مضره ولی کمش بعید میدونم روی جنین تاثیری بزاره،مثلا هفته‌ای یکبار فکر نمیکنم اصلا مشکلی داشته باشه من که بعد چند مدت دیشب دلم کشید خوردم

من مورد دیدم مامانش تو شیر دهی قهوه میخورد بچه خواب نداشت تا قطع کرد درست شد تا این حد تاثیر داره حالا فک کن جنین ک تو شکمه چه تاثیری رو مغزش و ضربان قلبش و سلامتش داره اگر هرروز بخوری

منم خیلی دلم میخاد🥲

زیادس اگه هرروز بخوری بچه رو بیش فعال میکنه در حد ویار یکی دوبار تو طول بارداری نه

کافئین داره نباید خورد

ی استکان کوچیک نه

نه عزیزم ،خیلی غلیظ نباشه روزی سه استکان مشکل نداره، سه ماه اول خیلی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری