مامانا نسکافه تو بارداری تا چه حدی ضرر داره ؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

زیر ۱۶۰ ۷۰ میلی گرم اوکیه یعنی در حد یه شات اسپرسو سینگل

روزانه ۲۰۰میلی کافئین مجازه

من تا الان دوبار کاپوچینو خوردم

هفته ایی ی فنجون دکتر گف

هفته ای ی بار دکتر من گفت

بچه رو شیطون می‌کنه خیلی

وای من انقد هوس میکنم لامصب چن باری خوردم نمیتونم جلو خودمو بگیرم😋😋

من دلم میخواد ولی شوهرم نمیزاره

عزیزم مصرف نسکافه ضرری نداره اما زیادش باعث میشه رو بچه اثر بزاره دائم بیخاب باشه بعدا اثرش میزاره روش زیاد نخور مخصوصا قهوه

روزی یک لیوان مشکلی نداره

من تا میخرم‌یا درست میکنم ۸۰ درصدشو میدم همسر ۲۰ درصد خودم😂

تنها نوشیدنیه ک دوسش دارم

روزی ۲۰۰ میلی گرم کافئین مجازه.. نسکافه فک کنم ۸۰ میلی گرم داشته باشه

کمش ایرادی نداره مثل قهوه که روزانه مقدار مشخصی استفاده شه ایرادی نداره

من تاحالا نصف لیوان خوردم میگن مصرف زیادش مضره

تا حد کم ضرر داره😂

من هفته ای ۱ استکان میخورم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نازنین خانی مامان نازنین خانی ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی