دوستان نسکافه تو بارداری ضرر داره؟.

۶ پاسخ

بله بله

هفته ای دوبار مجازه

تا جایی که من اطلاع دارم کافئین خوب نیس و شیرین هن هست قتند بارداري میگیرن
من خیلی میخوردم ولی تایم اقدام به بارداري هم نخوردم محض اطمینان

منم خیلی دوست دارم ولی از اول بارداری نخوردم اصلا

😭منم تو ترکم
من یک معتاد 6هفته است که پاکم🤣

بله عزیزم سندروم بی قراری میاره برای کودک اینو پزشک ب من گفت

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری