دوستان یک فنجون نسکافه عیبی داره تو بارداری؟؟؟

۶ پاسخ

نه عیبی نداره تا دکتر چیزی رو منع نکرده میتونی بخوری گفت فلان چیزو نخور نباید بخوری دیگه

هر روز نخوری

نه والا مجازه من ميخورم

نه گلم

من هرروز یک شات اسپرسو سینگل کم کافیین میخورم

من‌خوردم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری