خوردن نسکافه یاکاپوچینو عیبی نداره

۶ پاسخ

دکتر منم گف کلا نخور . قهوه و نسکافه و ....‌ولی من خودم کافه دارم خیلی زجراوره.... چندباری زیرابی رفتم🥲

دکتر من گفت نخور ولی من تو ۳ماهگی خیلی خوردم چون ویار شدید داشتم

کمش هیچ ضرری نداره آدم یه وقت هوس میکنه اشکال نداره منم میخورم بعضی وقتا ولی هرروز نه

زیاد نخور. در حد یه فنجون. چون کافئین داره

نه روزی یه ساشه نسکافه یا کاپو عیبی نداره

سوال منم هست چون بشدت دوسدارم

سوال های مرتبط

مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان 🥹آقا میکائیل💙 مامان 🥹آقا میکائیل💙 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی