خوردن نسکافه ضرر داره؟

۴ پاسخ

تو هفته یکی دوبار مشکلی نداره

نمی‌دونم
ولی من سرکلاژ کردم دکترم گفت چند روز اول نسکافه و قهوه زیاد بخور

من خوردم الان😂
چون کافئین داره نباید زیاد مصرف بشه یکی دوبار بخوری اشکالی نداره

تا جایی که میدونم کافئین کلا باید کم مصرف شه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۱ ماهگی
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی