خانما نسکافه ضرر داره

۱۰ پاسخ

من فقط یه بار کاپوچینو خوردم کلا همشون مونده تو کابینت خاک میخوره

من میخورم

روزی یه فنجون کوچیک ضرر نداره ولی اگه تپش قلب و تنگی نفس داری بهتره نخوری چون کافئینش تشدید میکنه
من یه مدت هفته ای یه بار میخوردم دیدم تپش قلب میگیرم دیگه نخوردم، تپش قلبم خیییلی کم شد

روزی یه فنجون عیبی نداره

بله ضرر داره نسکافه قهوه چیزایی ک کافعین داره تپش قلبتو بالا می‌بره

برای رفع هوس ماهی یه بار نه ضرر نداره

ولی کلا از نظر علم و دکتر و هر جا هم ک معتبر باشه بپرسی بهت میگن روزی یه فنجان عیبی نداره

وای اینقدر دلم میخواد قهوه بخورم ولی همه میگن کافئین داره ضرر داره

هفته ی بار
یا
ده روزی ی بار نههه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۱ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد