خورذن نسکافه ضرر داره خانما

۵ پاسخ

من هفته ای یکی دوتا می خورم ضررشو نمیدونم

یکی میگه داره یکی میگه ندارهذ
ولی من دیدم روزی یه شات قهوه میخورن اونایی که باردارن
ولی من انقد ترسوام با اینکه خیلی هوس کردم ولی نخوردم

من روزی یک فنجون میخورم و دیگه در طول روز غذاهای کافئین دار مثل چای و شکلات نمیخورم

نه عزیزم

نه در حد یه فنجون در روز هیج مشکلی نداره فقط اون روز دیگه چای و نوشابه نخور

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۱ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد