نه بیشتر به خاطر قندش خوب نیس تا کافئینش
هر روز میخورم
ن عزیزم بخور نوش جونت
صبح بخور الان بخوری نی نی نمینمیخوابه انرژیش زیاد میشه
دکترم گفت از سه ماهه دوم، هفته ای دوبار اشکالی نداره، منم فعلا منتظرم وقتش برسه
نه ،من که میخورم
کافیین مصرف زیادش خطرناکه ولی در حد هوس اوکیه بخور حتی میگن روزی در حد یه شات قهوه هم اوکیه اما بیشتر از یکی خوب نیست
نه عزیزم هفته ای یبار کلا اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.