نسکافه ضرر داره هوس کردم

۵ پاسخ

بخور عزیزم منم قهوه هوس کردم خوردم یه ذره دوروز پیش

منم صب یه شات قهوه رقیق خوردم. چون بهترین جوابه برا یبوستم

کلا یه بار اوایل بارداریم خوردم

نه یه استکان میتونی بخوری

یک فنجان خوبه ولی چایی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ ماهگی
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی