خانما بدجوری هوس نسکافه کردم مشکلی داره بخورم؟

۷ پاسخ

نه بخور

ن بابا بخور من هفته ای یکبار میخورم

در حد رفع هوس بخور

من معتاد بودم دکتر گفت هفته ای یکبار اشکال نداره الان ی جوری ازش بدم میاد ک نمیتونم بهش فک کنم 😕

من همین الان یک لیوان زدم بر بدن

نه بخور مشکلی نیست
هرچیزی زیادیش بده

بارداری میگن زیاده رویی نکنید یکی دوبار چی میخاد بشع .اگه مشکل قندنداری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیستم بارداری