سلام خوبین میگم هوس نسکافه کردم میشه یه لیوان بخورم

۴ پاسخ

بخور عزیزم من هفته ای یکبار میخورم دکترم گفت هیچ مشکلی نداره

بهتره در حد ی فنجان متوسط بخوری

نظرت با یه استکان چیه؟

آره در این حد اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری