کم بخور اره میتونی در حد رفع هوس . فنجون بخور
قندش بالاست . دائم نمیشه خورد ولی هفته ای یکی دوبار اوکیه
بخور راحت باش
بخور هزیزم دیگه چای و شکلات نخور
اره ولی چایی و شکلات و نوشابه اون روز نخور دیگه
فنجون بخور لیوان زیاده
اره بخور هفته ای یبار میشه
اره مشکل نداره
بخور بابا مگه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.