میتونم یه لیوان کاپوچینو بخورم خیلی هوس کردم؟

۹ پاسخ

کم بخور اره میتونی در حد رفع هوس . فنجون بخور

قندش بالاست . دائم نمیشه خورد ولی هفته ای یکی دوبار اوکیه

بخور راحت باش

بخور هزیزم دیگه چای و شکلات نخور

اره ولی چایی و شکلات و نوشابه اون روز نخور دیگه

فنجون بخور لیوان زیاده

اره بخور هفته ای یبار میشه

اره مشکل نداره

بخور بابا مگه چیه

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری