مامانا ماهی یبار کاپوچینو مجازه خیلی هوس کردم

۷ پاسخ

مشکلی نداره از لحاظ کافیین اما مراقب قندش باش قند خیلی بالایی داره

ممنونم عزیزای دلم

روزی یکی هم‌مجازه چه برسه ماهی بخور

اره عزیزم. این میزان اوکیه

سلام عزیزم
توی بارداری ۲۰۰ واحد کافیین مجازه
حتی اسپرسو روزی یکی مجازه چون ۱۲۰ واحده
کاپوچینو بین ۴۰ تا ۶۰ واحده کاملا مجازه میزان کافئین
اما تنها موردی ک داره قندشه
حالا اگه بی قند میخری ک عالیه
اما اگه با قنده رعایت کن چون قندش خیلی بالاست

منم خیلی دلم میکشه ولی نمیخورم میترسم😐

اره من چندبار خوردم...درحد هوس عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری