خانوما خیلی دام کاپوچینو میخاد میتونم یبار بخورم؟!

۲ پاسخ

اره تو هفته دوبار میتونی چیزایی که کافیین داره رو استفاده کنی

آره عزیزم منم دو سه بار خوردم مقدارکافیین کمتر از قوه هست و زیادی خوب نیست یک بار هیچی نمیشه
زیادی قهوه بخوری زایمان زودرس میاره

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری