بچها کاپوچینو میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

به من گفت نخوری بهتره من چایی هم نمیخورم

نخوری بهتره هفته ایی یکبار بخور

خییییر

گاهی وقتا مثلا ماهی یکبار هیچ مسئله ای نداره

خانما گوجه خوبه خیلی بخوریم یا اینکه میگن پوست بچه رو سیاه میکنه

والا من خیلی خوردم

یکی دو سه بار اره

منم خیلی دوسدارم میترسم بخورم🥲

اره درحد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی