بچها دلم هوس کاپوچینو کرده میتونم بخورم مشکلی نداره؟🥲💕

۱۰ پاسخ

منم ولی نخوردم 🥴

دیشب خوردم😋🥲

بخور منم در حد هوس میخورم

عشقم هیچی مضرر نیست
همه چی در حد هوس بخور
دکتر بمن گفت زیاده روی ممنوع( حتی تو خوردن میوه)

نوش جون همتون . حیف ما دیابتی ها حتی فکر بهشم قندمون رو بالا میبره😢عوض ما هم نوش جان کن

من روزی یکی میخورم یانسکافه

من روزی یه لیوان میخورم
هوسمه🥲🥲🥲🥲🥲

اره من میخوام غروبی بخورم

اره بخور بره

بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی