منم ولی نخوردم 🥴
دیشب خوردم😋🥲
بخور منم در حد هوس میخورم
عشقم هیچی مضرر نیست
همه چی در حد هوس بخور
دکتر بمن گفت زیاده روی ممنوع( حتی تو خوردن میوه)
نوش جون همتون . حیف ما دیابتی ها حتی فکر بهشم قندمون رو بالا میبره😢عوض ما هم نوش جان کن
من روزی یکی میخورم یانسکافه
من روزی یه لیوان میخورم
هوسمه🥲🥲🥲🥲🥲
اره من میخوام غروبی بخورم
اره بخور بره
بخور نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.