من دلم خیلی هوس نسکافه کرده میتونم یه لیوان بخورم؟

۶ پاسخ

یه لیوان چی چی استکان کوچیک بخور فقط هوست بیوفته

من که میخورم حالم بد میشه یبار خوردم دیگه نخوردم

من ماهی یکی از این نسکافه ها میخورم ولی نصفش با ۱ چهارم لیوان آب

اره عزیزم میتونی بخوری من تو بارداری اولم بااینکه قند هم داشتم هفته ای یکی دوبار میخورذم چیزی نمیشه خیالت راحت

اره هرچیزی محدود میشه

اره

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی