مامانا دلم کاچی هوس کرده میتونم بخورم ؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه گرمیه اصلا

سلام عزیزم کارگرنظافت منزل نمیخواین

من از اولش میخورم

فقط آرد و نبات بریز توش کرمی اضافه نکن بخور نوش جونت

ب اندازه ایرادی نداره عزیز فرزندتون دختره
البته اگر خدای ناکرده مشکلی دارین طبق دستورات دکترتون پیش برید
من خودم فرزندم پسره هر غذای سرد و گرم از هر نوع غذایی بگی استفاده کردم و هنوزم میخورم خدارو شکر هیچ مشکلی هم ندارم
زیاد وسواس بخرج ندین توکل کنید ب پروردگار

خیلی چیزای گرمی داخلشه نخوری بهتره اگه خیلی خیلی هوس کردی در حد یه قاشق بخور

وای مامان دیارا توهم بارداری تایپکت الان اومد برام چقد خوشحالم برات😻🥹

توش چیزی نریز گرمی باشه فقط ارد باشه

اره کمی بخور

من ک میخورم

در حد هوست چن قاشق کوچیک بخور

کاچی گرمه تا جایی میدونم دارو گیاهی های توش همه گرمینه هست
نخوری بهتره گلم

سوال های مرتبط

مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی