۹ پاسخ

اگ با آرد سفید باشه و چیز گرمی نداشته باشه شاید چیزی نشه

والا من از اول تا الان میخورم
هیچ‌یم نشده
فقط زعفران نزن ساده اشو بخور

سلام فکر میکنم ایرادی نداره ولی نباید ادویه و دارو یا زعفران خاصی باشه که برای جنین ضرر داشته باشه باید سادش رو بخوری

منم چندباری خوردم اشکالی نداره

بنظرم نخوری بهتر چون من بخاطر سنگ‌کلیه ام بيمارستان بودم هم اتاقیم خون‌ریزی افتاده بود میگف کاچی خوردم فرداش خونریزی افتادم

مگه شمالیا هم میگید قیماق😁

من که هوس کرده بودم درست کردم خوردم اونروز

خیر گرمی و قائده‌اوره

نه اصلا،گرمیه انقباض رحم میاره

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرم💙دخترم🩷 مامان پسرم💙دخترم🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فراز و فرهان💫 مامان فراز و فرهان💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی