سلام هوس کاچی کردم ک با روغن زرد درست میکنن و برنج.میشه بخورم یا گرمه؟

۸ پاسخ

آرد برنج گلم، برنج نیست

بخور یه پیاله
ولی برنج نداره آرد داره

یه کوچولو بخور زیادیش خوب نیس برات
منم باردار بودم در حد چند لقمه خوردم

ولی زعفران زیاد نریز داخلش

بهتره کم بخوری خیلی گرمیه در حد ی پیاله کوچیک
منم دوس دارم یکی دوبار کم خوردم

بخور منم هوس کردم خوردم گرمیه چیزی نمیشه که

منم هوس کردم

بعد زایمان کاچی نمیخورن مگه

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی