کاچی میتونم بخورم ؟مادرشوهرم درست کرده فرستاد برام

۱۳ پاسخ

یادمه چند سال پیشزن داداشم ۸ ماهه حامله بود مادرش واسش کاچی درست کرده بود ، خورد یهو درد زایمان گرفتش و بچش همون شب نارس ب دنیا اومد 😑 مراقب باش کاچی همه چیزش گرمی داره

من دیدم کاچی رو بعد از زایمان میخورن نه قبلش
دیگه نمیدونم

یکم بیشتر نخور

کاچی که برا زن زائو نه باردار

سلام کاچی باید ببینی توش چیا هست اگه خیلی گرمی داره نخور زعفرون داره نخور

ن اصلا خوب نیست نخور خدای نکرده بچت قسط میشه چون همه‌چی توش قوی عزیزم

تاخدانخوادبرگی ازدرخت نمی افته عزیزم من خوداوایل بارداری چندبارخوردم ولی خداروشکرچیزی نشدبازم احتیاط شرط عقله نخوری بهتره بازم خیروصلاح خودتوببین

ولی شنیدم نباید بخوری تحریک میکنه رحمتو

آره بخور نوش جونت منم چند بار زعفرانیشو خوردم چیزی نمیشه

میگن برا وزن گیری بچه خیلی خوبه بخور حالا که فرستاده

اره بخور

بخاطر دارو های محلی ای که توش میکنن
یکم مراقب باشی بهتره

زعفرون داشته باشه نه

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری