مامانا میتونم تو بارداری کاچی بخورم؟،

۷ پاسخ

من بهداشت بهم رژیم غذایی داده توش نوشته کاچی صبحانه بخورم

خیر نمیتونی

من سه چهار باری خوردم اما توش زعفرون نرخیتم و شیره انگور ریختم توش

فقط اردو نبات بریز گرمی نباشه اینجوری میتونی بخوری

نه اصلا

گرميه نبايد بخوري

نه عزیزم چون زعفرون داره و کاچی طبع گرمی داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیان مامان نیان هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی