۱۰ پاسخ

ما هم زعفرون نمی زنیم ارد و روغن حیوانی و نبات حالا هر کس دوست داشت زرد چوبه یا زعفرون میزنه

میتونی آرد و زردچوبه روغن حیوانی و نبات استفاده کنی یا هم آرد و تفت بدی بدون زردچوبه

نخوری بهتره گلم چون گرمه

من تا حالا تو بارداری ۳,۴ بار خوردم و خداروشکر مشکلی نداشتم

آره آرد گندم اتفاقا وزن میده به بچه
ادویه چیزی نزن زعفرون خیلیییی کم بزن

بله

من میخورم البته با همه ادویه ها و مغزیجات و زعفران

ما ک میترسیم و هوسش نمیکنیم😂

میگن میشه ولی منم خیلی هوس کردم ولی ترسیدم نخوردم

یعنی چ جوری درست میکنی بدون ادویه گرم به من میگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی