۶ پاسخ

اینه دستورش

تصویر

به به دلم خواست😋😋😋😋
اگه قندت بالا نیست بخور نوش جونت

کاچی های سبزوار توش پر از ادویه جاتِ،
ی وقت گرمی اذیتت نکنه
اگه هم کاچی ارد و زعفرون ک دیگه یکم شیر بریز و آرد برنج میشه فرنی

با ادویه وزعفرون ومغزیجات وکره میشه کاچی
اینارو حذف کنی دیگه اسمش کاچی نیست فرنیه که خوردنش مشکل نداره

مغزیجاتش گرمه؟

نمی‌دونم ولی میگن نباید بخوری
بعد ایمان حتما باید خورد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری